Quality as a Service

Redworks is door de Agentschap Telecom geaccrediteerd tot Zakelijke Telecom Carrier.
De bedrijfstelefonie van Redworks voldoet daarmee aan de kwaliteit, zorgplicht continuïteit en servicegerichtheid die is vastgesteld volgens de strikte eisen en geldende normen van Agentschap Telecom voor Telecom Operators en Carriers.


Op de telefoniediensten levert Redworks service en of garantie volgens de algemene voorwaarden.


Klanten kunnen op werkdagen van 09.00-17.00 uur kosteloos de service-afdeling contacteren.
Dit kan via de E-mail van de service-afdeling of via de telefoon 088-2220444 (keuze 2).
Na openingstijden kunt u de 24/7 Storingsdienst bellen, eveneens via 088-2220444 (keuze 3).


Laat u informeren over de mogelijkheden van deze extra service! Bel 088-2220444 of vraag een Offerte aan.

Guy with headset
Grandstream GXV3370

Hosted VoIP Service

Redworks beschikt over een inhouse Support en Service afdeling, waarmee wij onze klanten dagelijks voorzien van professionele technische service. Wij zorgen ervoor dat uw bedrijf volledig ontzorgt wordt in het ontvangen van een werkende totaaloplossing tegen een scherp tarief. Redworks levert beheerde VoIP Services. Hieronder valt de zorg voor continuïteit, updates, support en advies. Lees hier meer over antwoorden op veel gestelde vragen

VoIP installeren

U kunt bij ons een verzorgde installatie aanvragen. Voor kantoren, die geen installatie wensen of reeds zijn uitgerust voor VoIP, bieden wij de mogelijkheid tot zelf-installatie op locatie. De telefoontoestellen zijn Plug & Play (geconfigureerd en klaar voor gebruik). Uiteraard wij willen u hierbij telefonisch ondersteunen.

Lees meer over onze overstapservice of bel 088-2220444

Online klantportaal

Zelf-beheer of controle behouden over uw Hosted VoIP centrale kan via my.redworks In dit klantportaal kunt u nummers, accounts toevoegen, wijzigingen maken. U vindt er ook een online rapportage met informatie over de (telefonische) prestaties van uw medewerkers. Verder kunt u alle facturen in zien met specificatie. Het klantportaal is ook via mobiel beschikbaar!

Neem alvast een kijkje: Bekijk hier de selfcare demo

Bent u uw inloggegevens kwijt? Neem dan contact op via 088-2220444.

24/7 monitoring

De gehele VoIP service via het platform van en naar individuele klanten wordt door middel van een real-time monitoring bewaakt, ook ter voorkoming van telefonie onderbrekingen.

Heeft u last van een storing op locatie? Wij verrichten een nauwkeurige meting vanaf onze netwerken tot aan uw telefoontoestel. Wij kunnen zo gericht oplossen of advies geven. Mocht u dus onverhoopt een onderbreking waarnemen, dan neem contact op met de helpdesk service.



life preserver
Heeft u vragen of wilt u een offerte opvragen?